torsdag 3 mars 2011


I tisdags fick jag nog av att vara sjuk hela tiden. Jag måste vara allergisk mot luften i Chamonix eller något så jag har bestämt mig för att åka hem. Flyget är ändrat och jag kommer hem på onsdag. Chamonix är underbart men inte my place to be. Jag åker kanske ner igen efter att jag har gjort högskoleprovet i början av april. Igår vandrade jag förbi skolan och meddelade dem och mina klasskamrater att jag ger upp. Det måste jag säga kändes jäkligt skönt. Blev till och med på bra humör igen. Bye Bye franskan, hello högerbenet. Efteråt gick jag, Erland, Malin och Maria och åt sushilunch och sedan till ett café för efterätt. Sådan lyx unnar man sig inte varje dag när man lever säsongsliv. Men smarrigt var det. Efter lunch gick jag till en vän som heter Mirijam och fick akupunktur för första gången i mitt liv. Det kändes väldigt udda men Mirijam sa att hon kunde få mina bihålor att bli friska så varför inte testa tänkte jag. Svårt att såga om det funkade men jag har inte lika stort tryck i bihålorna längre men däremot är jag bakis så det är svårt att urskilja vad som är vad. Igår var vi på middag hos Holly och efteråt gick vi till Monkey där det var Ladys Night. Ladys Night innebär att alla tjejer får betala en engångssumma på 45kr och får sedan dricka hur mycket bubbelvin de vill hela natten lång. Efteråt dansade vi järnet på Soul Food. Jag och Petter har bestämt oss för att åka på kärlekssemester till värmen. Filipinerna är bokat 28/4-15/5… Åh vad jag längtar!


Okänd, Holly och Jen
Holly och jag 
Malin och Erland
Maria och jag
Jag och Petter
On the dance floor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar