onsdag 23 mars 2011

reunion


Vi bestämde redan förra veckan att jag skulle flytta in till Jenny och bli sambo för en vecka. I måndags kom jag hit till Linköping och träffade mitt högerben som jag inte sett skymten av på flera månader. Reunions är alltid underbara. Jag har saknat henne väldigt mycket. Vi lagade mat, tjattrade och drack ett glas rött. Så gick det med att inte dricka på ett tag, det blev ialf två vita veckor. Eftersom jag inte haltar längre har vi vandrat runt linköping väldigt mycket och hälsat på folk och njutit av lite solsken men jösses vad det har blåst. Igår höll jag på att ramla omkull när jag gick över gatan och en stark vind med sand, dam och gamla löv svepte fram vilket gjorde så jag tappade balansen och fick skräp i ögonen.


Fina höger!
På ett mysigt café i gamla Linköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar