torsdag 10 mars 2011



Det tog drygt tolv timmar att ta mig från Chamonix till Söderköping. Resan gick bra men guu vad trött man blir av att vänta, trängas, vänta, byta transportmedel och sedan sitta och vänta lite till. Det första jag gjorde när jag kom till Arlanda var att köpa två påsar turkisk peppar och en skvallerblaska med massor av fina kläder i. Mamma kom och hämtade mig på tågstationen i Norrköping och vi åkte hem till dem, kollade på Big Brother och åt revbensspjäll. Jag somnade i lillbrors säng som själv var han ute och festade. Borta match? Mamma och jag har precis ätit en jätte smaskig frukost och nu ska jag hem, packa upp, tvätta kläder och duscha av mig säsongsdammet. På schemat i dag är att äta semla med farmor, skaffa en provisorisk telefon, sova middag i min sköna säng och hälsa på nära och kära.

Nästa; Gossip Girls :D
Smaskig frukost
Kollade igenom HM katalogen och blev kär om och om igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar