onsdag 9 mars 2011


Nu sitter jag på flygplatsen i Genève och äter sushi. Flyget är som vanligt försenat och jag kommer inte komma hem till Söderköping förrän ikväll. Men det är sådant man får räkna med. Är fortfarande på strålade humör för jag och farmor ska snart äta semlor tillsammans. Mumms. Och snart får jag sova i min underbart sköna säng, och äta smågodis, och slänga precis hur mycket snorpapper omkring mig som jag har lust med. Är dock lite bekymrad över att jag redan saknar Petter. Det blir att ladda ner skype när jag kommer hem och rota lite i mammas och pappas underbara kylskåp. Ska nog sova på Pelles soffa om han orkar med mig, fast jag saknar ju min säng. Hmm tål att tänkas på. Nu ska jag fönstershoppa i ett par timmar och hoppas på att flyget inte blir mer försenat. Här är lite mer bilder från igår.

Här bor Daniel och Malin
Charmiga detaljer.
Petter sitter i solen och vilar sig efter en kraftansträngning att ta sig hit med en ryggsäcken fylld med öl.
Köket är mysigt renoverat i gammal stil.
Malin sitter och trånar efter jordgubbar.
Jag trivs.
Daniels barhörna.
Gillar trappan till toan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar