onsdag 16 mars 2011

fotografen Tilda


Emelie bjöd igår kväll på kyckling, tsatsiki, rotgrönsaker i ugn plus en jätte god sallad och till efterätt egengjord pannacotta. Det var ruskigt gott så jag tror jag ska råka gå förbi runt middagstid lite oftare och hälsa på. Igår hade vi en lite tjejkväll och det var jätte mysigt att träffa Jenny och Emelie igen, och lilla Tilda så klart. Tilda fick låna min kamera så hon sprang omkring och fotade hela lägenheten. Men även om hon gillar att ta kort är hon en naturbegåvning framför kameran, en riktig liten modell. Hihi så söt så! Eftersom Jenny och jag har känt varandra sen vi gick på lekis och varit nära vänner sen dess känns det alltid som om det var igår vi sågs även om ett halvår har passerat. Det är charmen med barndomsvänner. Man behöver inte höras var och varannan dag men när man väl ses fortsätter man där man slutade senast känns så skönt att vara hemma igen :D Nästa vecka ska jag försöka röva med mig Emelie till Götas och äta efterätt. Mumms mumms och super trevligt!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar