måndag 28 februari 2011


Soffan vi sov på inatt var inte tillräckligt stor och eftersom jag låg innerst blev det ruskigt varmt och jag fick klaustrofobi. Istället lade jag mej efter vaknat upp kokt, på en jätte tun madrass på golvet och ärligt talat har jag inte sovit så skönt på evigheter(inte för jag vill klaga på våran förkorta bäddsoffa i lägenheten). Efter en god frukost hos Malin och Daniel åkte jag till skolan. Det var lite läskigt eftersom jag inte varit där på ca två veckor men det var faktiskt kul att träffa alla igen plus att vi fick lära oss maträtter vilket känns rätt viktigt att kunna. Mat är alltid viktigt :D När jag kom hem hade Petter lagat biffar, kokt potatis med gräddsås och lingonsylt. Gudomligt gott! Nu ska vi titta på nya avsnittet av solsidan :D :D




Kan man göra annat än att längta efter sommaren när man ser dessa bilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar