torsdag 24 februari 2011

Fresh snow!!! Finally!!

Håll i er, Chamonix har de senaste dagarna fått några decimeter nysnö. Yeah!

Igår kväll hade Petter sådan migrän att han spydde. Eftersom man blir väldigt ljud och ljuskänslig när man har så ruskigt ont i huvudet gick jag ut på en promenad så han skulle få lite lugn och ro. När jag passerade biblioteket var klockan runt midnatt och jag kom på att Johanna antagligen var vaken i Australien. Till min förvåning svarade hon, kors i taket, och vi pratade tills mina skinkor frös till is. Hon har det otroligt bra och lever ut sina drömmar i landet långt borta. Hon har lärt sej surfa vilket jag är enormt avis på. Petter jag och spenderade morgonen med att läsa om Filippinerna igen. Oh palmer, turkost vatten, dykning, grillad färsk fisk på stranden, me miss…. Ikväll är det fest på Le Podium dit de en gång i månaden flyger kända dj:s från olika delar av världen för att spela. Det kommer vara stort drag i hela stan. Ikväll ska jag och Siobhain lyssna på livmusik på ett litet ställe där det förhoppningsvis inte är lika packat med folk men hoppas fortfarande på ett jäkla drag.





Det var bra drag när Johanna x 2 gjorde Sthlm osäkert. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar