söndag 27 februari 2011


Igår var jag oerhört rastlös så jag gick över till Le Majestic med två flaskor bubbelvin, korv och oliver. Tjejerna sov så jag satt med Noel, Stefan och Richard och kollade på rugby. Blev bjuden på en jätte god kycklingpaj och vi satt och pratade i timmar. Super trevligt och när tjejerna vaknade runt elvatiden drog vi till Le Vert där det var reggaeafton. Idag åkte vi runt lunch till Malin och Daniel. Jag har suttit och pillat på en ny hemsida till Slussen halva kvällen och har fått hjälp av Daniel att lägga upp den på nätet. Så här kan ni gå in och titta på resultatet; www.slussenrum.se. Vi har lagat chili con carne och umgåtts. Ofta när vi ses sitter vi vid varsin dator eller ipad i några timmar, oftast med tvätt i tvättmaskinen(vi har fått tvätta här), Malin och Daniel jobbar och jag och Petter dreglar över den fina tekniken i huset. Just nu finns 2 ipad, 5 datorer och 4 iphones här. Apple grejer är jäkligt sexigt!!! Jag har bokat flygbiljett hem och räknar nu ner dagarna. Får se mina bästa om 24 dagar :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar