fredag 25 februari 2011

Idag har jag knappt gått ur sängen. Blev serverad en knäckemacka med ägg och kaviar imorse(16.30) av min älskling. Den smakade ljuvligt. Igår kväll gick jag över till Shiv och medans vi pimplade vin lyssnade på irländsk musik. Jenny och jag hade en så otroligt kul när vi var på Irland så varje gång jag hör irländsk musik kan jag inte må annat än bäst. Shiv försökte lära mej dansa irländskfolkdans och vi dansade runt tills vi trodde vi skulle ramla genom golvet till grannarna. Senare träffade vi lite vänner på Le Terrasse bland annat Mikey och hans vän. Vi hann med 5 barer innan natten var slut. Nu på kvällen kom Daniel och Malin förbi en sväng med glass och whisky. Kvällsmat nalkasà Tacos :D


 Livemusik på Le Terrasse
 Holly
 Sarah och jag
 Siobhain, även kallad Shiv. Nej jag röker inte.
 Mikey och hans vän plus Shiv och jag
 Överdriver hur smaskigt det är med tequila, urk!
 Det var bra drag på Soul Food
Sista stoppet Le Garage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar