måndag 17 januari 2011

När jag gick från skolan svängde jag förbi McDonald’s, köpte en hamburgare och en latte, satte mej på en bänk vid strömmen och begrundade hur lycklig jag är över att vara här, för att ha rest och upplevt så mycket de senaste frya åren, för att jag träffat Petter och över min familj som jag tycker så mycket om.. Lycklig och tacksam!






När jag kom hem låg Petter fortfarande kvar i sängen. Efter att hotat med att hälla vatten över honom tog vi på oss varma kläder och gav oss upp till Le Brevent. Solen var lika stark som igår och med lite öl(som smakade som en blandning mellan öl, cider och tequila), en bok och lite musik i ryggsäcken, slog vi oss ner på varsin stol och njöt av livets goda. 




1 kommentar:

  1. ni är fina ni två tilsammans!! Hoppas allt är bra med er där nere!!

    Massor kramar från /Sara

    SvaraRadera