lördag 10 april 2010

9/4-10 DAG 36


Igar tog vi en lang promenad for att hitta en lagun vi blivit tipsade om. Genom djungel, ner for berg, ut pa klippor, hittade vi tillsist en avlagsen, jatte vacker strand och aven lagunen. Fa manniskor och harlig atmosvar. Vi gick till restaurangen, bestallde en kall ol och satt oss for att njuta av den lilla oasen vi funnit. Jag lade marke till en kille bredvid mej, tittar dock tre ganger at hans hall innan jag vagar saga Hej. Bakom honom dyker ett annat valbekant ansikte upp och svarar pa mitt hej. Bredvid oss sitter tva soderkopingsbor! Lisa Jonsson och Rickard Ekdahl pa denna lilla lugna och avlagsna strand. Varlden ar liten ibland!




Idag hyrde jag och mitt hogerben moppe och akte till turtle beach. Underbar strand som var helt ode. Dom stora havsskoldpaddorna sag vi ingenting av men vi bygde sandslott och hoppade i vagorna. Vi stannade till vid nagra andra strander och bestamde oss sedan for att besoka Palolem beach for att ata god pasta pa ett Italienskt stalle. Vi traffade Lisa och Rickard for andra gangen och dom foljde med oss till Magic Little Italy for lite mat och trevligt sallskap. Imorgon kommer dom till oss vid Agonda och da blir det party party!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar