torsdag 15 april 2010

13/4-10 DAG 40


Jag plus hogerbenet akte till Palolem och motte upp Lisa och Rickard igar. Vi gick till Patnem Beach, svullade mat, solade och badade. Vi klattrade ut pa nagra stenar med varsin drink i handen for att titta pa den vackra solnedgangen! Pa kvallen blev det vattenpipa med fruktsmak, grillspett och Mojito drinkar. Vi sov kvar i Palolem.


Idag akte Jenny tillbaka till Agonda medan jag stannade kvar. Det var verkligen hett ute sa treon fran Soderkoping borjade pimpla kall ol pa stranden redan pa formiddagen. Tiden gick snabbt och vi rakade hoppa over lunchen. Traffade trevliga manniskor med olika nationaliteter och nar solen gick ner satte vi oss vid baren och drinkar bestalldes in. Full som en kastrull vinglade vi in pa restaurangen brevid och at kott med svampsas och potatismos. Forsta gangen sen vi lamnade Sverige jag atit "vanlig" mat. Kastade i mej maten for den var sa fruktansvart god sen gick vi tillbaka in i baren och drinkar fortsatte stallas framfor oss. Runt midnatt blev det nattbad och ute i vattnet fick jag nagot vasst rakt in i lilltan. Vinglade upp till baren och drog ut det vassa utan att se vad det var. Jag blev radd att jag trampat pa en giftig sjoborre sa snalla Lisa erbjod att hennes pojkvan skulle kissa pa min fot, bara for sakerhetsskull. Trots det extremt snalla forslaget tackade jag nej. Efter nagra fler drinkar blev vi tillfragade om vi ville ha gruppsex. Det var nog dar vi kande att det var dags att saga God Natt och knalla hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar