torsdag 15 april 2010

15/4-10 DAG 42


Igar nar jag vaknade fann jag ett djupt sar i min lillta. Med aj aj i foten vinglade jag ut och at frukost med Lisa. Kande direkt att jag hellre velat vaknat upp en annan dag, sa jag pallade mej tillbaka till hyddan. Saknade mitt hogerben men jag kunde inte ta mej tillbaka till Agonda forran pa kvallen. Lag ett tag pa stranden sa vagorna svalkade mej. Indiska turister tog kort pa mej som den sjuka strandsatta val jag liknade. Jag ska aldrig mer dricka alkohol igen!!!!!!

Idag ar det bara en vecka kvar tills vi aker hem. Borjar fa lite panik men det ska bli super duper att komma hem till familj och vanner. Jag ar lite trott pa att aldrig kanna mej helt ren, all sand, alla skitiga klader och att standigt ha en cirkus i magen! Oh filmjolk med flingor och banan. Mumma... Det har varit en riktigt njutar dag idag. Bara suttit i skuggan och kollat ut over den vackra stranden atit, druckigt, atit, druckigt och atit lite mer. No alcohol for me!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar