måndag 5 april 2010

1/4-10 DAG 28




Igar gjorde vi en dagsutflykt till Agonda, vi blev sa kara att vi genast akte tillbaka till Palolem, tog varat pick och pack, och flydde till paradiset. Vi bosatte oss i en hydda precis vid stranden, kopte med oss lite alkohol och invigde varat nya hem. Har ska vi stanna for evigt!!! Pa mornarna kan man se delfiner nara stranden och vackra faglar som svavar omkring. Vi har fatt en ny kompis, Persbrandt heter hon och gillar att sova pa var lilla balkong. Enda obehagliga ar att dom bar doda kroppar inlindade i mattor pa vagen utanfor.

I morse testade jag Tai Chi pa stranden. Vem vet jag kanske blir spirituell tills jag kommer hem. Vi har traffat ett jatte mysigt svenskt par fran Sthlm som vi at middag med nu pa kvallen. Fran och med idag ar dom mina forebilder. De har varit tillsammans i over tjugo ar och rest runt hela varlden. Dom har besokt 47 lander... Wow!!..I natt nar jag inte kunde sova raknade jag ut att jag har besokt 18 lander. Jag vill se hela varlden innan jag dor.. Hmm.. dromma kan man alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar