måndag 22 mars 2010

22/3-10 DAG 18


Igar pallade vi inte lagga oss pa stranden och sola for vi har brant sonder vara axlar nagot fruktansvart. Istallet hyrde vi moppe och akte utmed goas kust.. Vi kom till ett stalle som heter Morjim, underbar strand, jatte lang grunt och inte allts mycket manniskor. Vi satte oss pa en restaurang precis vid vattnet och bestallde in mat. Jenny pekade ut en nyfangad fisk och jag nagra jatterakor som dom lade pa grillen med vitlok och smor.. Efter maten kastade vi oss ut i vagorna och satte oss sedan pa moppen och fortsatte varan upptacksresa.. tillskillnad fran de andra platserna i Indien vi varit pa ar det forvanadsvart lite kor som star utmed vagarna och ater skrap. Vi har inte heller sett sarskilt mycket getter eller grisar som hindrat trafiken. Daremot ar hundarna valdigt langsamma nar de motvilligt flyttar sej fran vagbanan.. Hons kan ocksa vara irriterande moment..


Idag lag jag och solade toppless i oasen. Fridullt och underbart. Sa klart kommer det tio indiska flodhastar med yfrontskallingar, skriker och gapar, plaskar och gor nagot jag tror ar forsok till att simma.. Bagaren rann over da ena varulven tog upp sin kamera och borjade ta kort eller filma oss.. Vi tog varat pick och pack och drog..

3 kommentarer:

  1. hahah jag hade velat se toppless situationen!
    :D

    SvaraRadera
  2. Undra vad dom gjort om jag gick fram till mannen, tog hans kamera och kastade den i vattnet..

    SvaraRadera
  3. du skulle tagit kamran tagit några fler bröstbilder o gett den till dom! . hahah NÄÄ!

    puss på dig/er

    SvaraRadera