söndag 14 mars 2010

14/3-10 DAG 10

Igar kvall flog Jenny upp i taket da hon hittade en kackerlacka i varat rum. Hon gomde sej i Guesthousets entre medans jag jagade ut den lilla jakeln. Innan at vi pa en restaurang, jag trodde jag tog med mej en femhundring men nar vi skulle batala fann jag en hundralapp i fickan. Det fattades alltsa pengar till notan, vilket iofs bara var 3 svenska kr men pengar ar pengar. Vi bodde precis over gatan men istallet for att fa springa och hamta pengarna fick vi sitta och skammas i ett horn. Efter lang tid fick vi lov att ga. Nar vi tio minuter senare kom med pengar var de verkligen overraskade att vi kom tillbaka.. Tank vad tre kronor kan gora! Jag vet inte hur manga ganger vi sprungit over en vag, hallt pa att dott av syrebrist i avgasernas angor, och nar vi val tagit oss over gatan desperata efter syre, tagit ett djupt andetag for att forgiftas av att fyllt lungorna av fran urin. Mumms.. Inatt tar vi taget till Jaisalmer.. en stad ute i oknen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar