fredag 17 december 2010

Och så bär det av till Chamonix för en vintersäsong i de franska alperna!

Gick och lade mej 01.00 inatt, gick upp 04.00 för att flyga från Norrköping till Köpenhamn och sedan vidare mot Geneve. Dock var flyget vidare till Géneve inställt så SAS ordnade ett hotellrum där jag fick spendera dagen. Har ätit god hotellfrukost (bland det bästa som finns), sovit och nu precis ätit lunch. Ska strax bege mig till Kastrup. Kommer inte komma fram förrän ikväll kl 19.30. Sen är det bara att hoppas att jag får tag på transfer till Chamonix. Dock är min stora resväska så tung att jag inte orkar bära den, och jag har dessutom en pjäxbag, handbagaget och ett par skidor att släpa på. Oj Oj hur ska detta gå!


Dumt att klaga för mycket. Har under omständigheterna haft det rätt bra idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar