onsdag 29 december 2010

29/12-10 Dag 12

Idag tog jag tog jag kabinbanan upp till vackra bergstoppen Aiguille Du Midi på 3484meters höjd. När jag klev ut blev jag yr i huvudet och efter att gått i några trappor blev jag alldeles andfådd. Häftigt och idag var även kameran med :D Bilderna talar för sej självt. Har bestämt mej för att söka deltidsjobb som nanny medan jag pluggar! Men jag behöver då ett franskt telefonnummer och här finns det inte att få tag på mikrosim. Irriterande! Min kära far ringde nyss och sa att han och mamma är framme i Cannes. Ska faktiskt försöka få tag i en tågbiljett och hälsa på dem. Börjar inte skolan förrän den 17:e. Petters polare Calle kommer ner och ska bo hos oss under en vecka så det är lika bra att jag ger över min sängplats till honom. Det blir nog mysigt värre :D

1 kommentar:

  1. Jättefina bilder Johanna. Och att vara nanny skulle passa dig, du är toppen med barn. Du har 2 st hemma som saknar dig.

    SvaraRadera