måndag 9 augusti 2010

Spontankvällarna med en massa tjejbabbel och dans är snart tillbaka

Igår flyttade vi till Skönis men det är knappt att vi får plats. Mina kläder får inte längre plats i mina garderober, Jenny har flyttat in med säng och klädställningar i vardagsrummet och vinstället är tomt. Lika bra det kanske men äntligen kan vi ha de där härliga spontankvällarna som vi brukade ha innan vi började jobba dygnet runt på Slussen. Testa kläder, dricka vin, dansa till bra musik och bara vara hur knasiga som helst..

Hittade lite bilder från en av våra spontankvällar i våras. Här är första och sista gången jag använder mina snygga skinnbyxor från Stockholmo. Efter att ha sprungit med två gigantiska blodhundar på kvällen och med ojämnt antal glas vin i vardera ben snubblade jag och spräckte brallorna... Det grämer mej fortfarande. Dom var så snygga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar