onsdag 16 juni 2010

Lisa & Rickard are back in Sweden.

Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. I förmiddagens hetta vandrade jag plus högerben fran Agonda till en strand där det skulle finnas en sötvattenslagun. Efter en timmes promenad genom den indiska djungeln hittade vi äntligen dit och vad finner vi? jo Lisa och Rickard. Det är högst tjugo personer på hela stranden och jag hittar folk hemifrån min lilla stan. I alla fall kom dom hem i förrgår så jag köpte med mej några öl och lite bubbel och så invigde vi deras nya lägenhet och kollade på alla prylar och inredningsgrejer de köpte i Asien. Sen blev det en öl på Åcafét. Många tyckte det var varmt ute men lisa skulle helst velat ha mössa och halsduk på sej. Det är kul att ha er hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar